lizem Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ja, D/P ska bli i 3D :) jag har läst det på andra ställen :) det kommer bli så jäkla bra, men man tappar ju lite av den äkta pokemon-känslan... men man får hoppas att de gör det bästa av situationen! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 grafiken är väl ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 den duger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maximus93 Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 den är väl bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Klart man ska köpa Mysterious Dungeon,tänk dig en Totodile med långkalsonger på huvudet och med sandaler och med clownnäsa.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ser Rockodile ut så där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 vad tycker ni om grafiken på pokemon spelen!? :D jag gillar det men lite tycker jag inte om! :) Tycker den är härlig. Just pokémon grafiken är så skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 riktigt nicig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Ser Rockodile ut så där? Nej,så ser hans äldre brorsa ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg