Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Innan sommarlovet!? I SVERIGE!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ok du är ingen professor men du är en smart kille iaf!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Haha tack PK men jag har bara lite erfarenhet:P Ja innan sommarlovet i sverige x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag är glad att jag är ett pucko! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jippi!!!!!!!!!!!!!! Nu slipper man vänta så länge!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 vadå vänta att jag blir ett pucko? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hon menar att vänta på spelet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hehe ok den kommmer ut i sommar!hoppas av ett mirakel det kommer till GBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Red kommer till GBA och Blue kommer till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag tror jag kommer köpa det, vet inte men kanske! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag ska lätt köpa det ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jo tror det med isåfall blå som kommer till DS men hur mycket kommer det kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg