Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min turnering börjar på lördag! första matchen:Eric h VS Rawand! matchen är på lördag kl.18.00! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag är inte me på turneringen så hör du det pokekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 coolt tävling :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 VILL DU VARA MED? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Får man titta på? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad är det för tunering? Jag menar hur ska ni spela den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Dem spelar de i MSN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 hur...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 hur...? <{POST_SNAPBACK}> [/quo lätt man tävlar ungerfär som med ord till exempel charizard flame trhover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 men hur vet man hur mycket skada den tar typ...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 men hur vet man hur mycket skada den tar typ...? :huh: det bestämer domaren hur myket den skadar om en pokemon missar eller prickar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Spam spam spam... Men att TK hade börjat spamma visste jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg