Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Min store bror undrar hur man ut veklar golbat till Crobat. Han fattar inte hur man gör. kom med svar fort snälla så han kan sticka ut ur mitt rum! Svara fort annas sticker han aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Om du har pokémon stadium 2 så kolla på den annars vet jag ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ne jag har eller min brosa har pokémon sapir eller vad spelet nu heter. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 golbat utvecklas till crobat när han gillar sin ägare mycket :) För att få den att gilla dig ge den pokéblocks och låt den inte svimma så mycket. det kan ta tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 1. Skicka deta i pokemon forumet 2. Villket spel Silver/guld/cristall/emerald/fire red? jag vet bara att men utvecklar han på lv 55 i silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) 1.ok 2.Safir Fusion: tack Och jag fick ett svar på frågan så en mod kan låsa tråden. Redigerat 7 Mars 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 den ska väl gilla dig mycket? för min utvecklades på lvl 65..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag brukar inte låta den gå upp så mycke i level men jag försöker ge den så mycke kärlek som möjligt till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag tränade den 7 lv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 min utvecklades i lvl 73 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 alltså lv 47 utvecklades den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Asså. Dem utvecklas i olika levlar! Det beror på om den gillar dig eller inte.. Om du vill att den ska utvecklas tidigt träna upp en Zubat som du fått i ett egg -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg