groudon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 men sen kan man ju inte göra nåt mer med den.....? men för sjutton hur får man den jag har skrivit det men var finns den svara snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 tror att den finns när man startar spelet men är inte 100% säker o_O' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jo,lizem,rätt,Mystery Event finns under "Options" i startmenyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 mm som jag trodde :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeanZ Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Vad är Mystery Event?? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 typ som mystery gift på pokemon silver.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 typ som mystery gift på pokemon silver.. ÄR DET NÄR MAN TRYCKER PÅ START MENYN ELLER NÄR MAN STARTAR SPELET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 när man startar spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 när man startar spelet... i såffall har jag inte fått den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Okey. För den ska finnas under : New game tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ja där är den! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ja där är den! :P ska söka var två dar sen jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg