Overraild Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag har ingen Mystery Event, jag har bara Mystery Gift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag har ingen Mystery Event, jag har bara Mystery Gift. samma som mig jag fattar det inte men kanske man måste ha minst en sånder grej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 men jag har haft det innan så skulle jag göra det med en kompis(linka alltså för att se vad man fick) så stod det wanna trade mystery card or mystery package...? så tog jag så stod det you dont have this item... :blink: med båda grejerna... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det funkar inte för mig att använda mystery event :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) Mystery event är till för att kunna få Eon ticket(Latias/Latios ön)från CN(Club Nintendo). Redigerat 11 Mars 2006 av WILLE1995 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ok... :( synd att man inte kan använda den till nåt annat... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 det e väl till för att använda med e-reader typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg