Gäst nissling Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Såklart man har en sån. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 nissling> ljugarn du har inte _en_ ;) jag har några st också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Ja visst ja, jag har ju tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja visst ja, jag har ju tre. Är inte det ganska överdrivet att ha 3 konsoller av samma slag? för att du samlar el backup om nagon skulle ga sönder? Saklart man har smd fick det när jag var 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Ja, ett här hemma och ett i vår sommarvilla i spanien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Mega drive äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg