Gäst B!ZZ!* Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag vill ha fusk till ett Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vilket ps är zelda på 8bitars bra har haft det men kommer inte ihåg längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag tycker båda som jag vet finns (Zelda och Zelda II) är bra. Jag kan en del fusk till Zelda II om du vill ha. Inte direkta fusk visserligen, men det är så att man kan hoppa över grejer, ändra färg och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 dte finns inga RIKTIGA fuskt till zelda bara bug och tips mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 zelda 2 e tråkit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag tror att ja bara ha spelat etan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy.arman Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 men hallå han/hon fråga efter fusk inte vad ni tyckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg