Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ohoj. Jag undrar vad ni tror kommer finnas på dem kommande "Diamond/Pearl" Tror att Battle Frontier kommer bli lite större faktiskt =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 mm det tror jag också sedan kommer det ju vara massor med nya pokemon bl.a. dom som dom redan har lagt upp på www.serebii.net :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 rukario kommer bli legendarisk och en drake som har diamanter på sig du kommer se ut som nån anan som du aldrig sett förut det var det ända men kommer battle froniter bli störe det viste jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 men det e inte säkert att det kommer bli större men det är det vi tror! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 vad är battle frontier...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ett Pokémonställe där man kan slåss i sju olika ställen. Och man försöker få silver och guldsymboler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 manafi är nog också legendarisk... Rukario ÄR legendarisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja, Manifi är legendarisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Manafi kommer bli som Kantos Mew, Jothos Celebi och Hoens Jirachi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) jag trodde inte den skulle vara legendarisk! :blink: skit också då kan inte jag få den :P är det nån här som har mew, celebi lr jirachi? :rambo: Redigerat 7 Mars 2006 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 har alla tre på emerald.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 YEY!!!DET MÅSTE VI FIRA!!!*dekorerar hela Pokemon forumet* *sätter på asfjantig musik* *dansar* Manafi måste ju vara legendarisk,eller???Enligt mig är den det. -_- *fortsätter att dansa* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg