Gäst Destiny Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 När jag startar photoshop så står det att det inte går att starta photoshop för att det virtuella minnet är fullt vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Tror att du har uppe för många program. Försök med att stänga ner några program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Testa att starta om datorn då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Men installera om hela PS då! Det borde ju funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Köp mera RAM-minne ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Eller, ta bort program som tar plats och som du inte använder.... Hur mycket minne har du kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Fick igång imageready iallafall *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Öh, ville du inte ha igång Photoshop då? :S OffT: Varför skrev du *Låst*? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Men imageready funkar lika bra Offt: för att jag vill att denna tråd ska bli låst *Låst* MODDAR! LÅS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg