guz** Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag ska byta en PokéMon från mitt Blå(gammalt), men när jag går till time capsule på SilveR så står det följande: I'm sorry-----The time capsule is being adjusted. Vad ska man göra för att få byta?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 har du 2 gameboys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nej,jag har tre;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Du måste komma till Ecruteak City. Bill är där. Dagen efter att du har pratat med honom funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 OKEJ,tack!!men hur kmr man dit då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 du ska klå/fånga Sudowoodo och sen gå uppåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 men var får man squirtbottle??!?buhäää hallå!!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 I ett hus brevid gymmet i goldenrod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg