Kraver Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Jag har precis skapat en guild, vid namn The Shadow Guardians. Just nu så samlar jag underskriftre för att kunna skapa själva guilden. Vi kör på servern Shattered Hand som i mesta dels består av svenskar. Skriv gjärna här om du är intresserad...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 jag kanske kan göra en gubbe på shattered hand... men mitt gc (gamecard) har gått ut så... men jag kan göra en när jag köper ett nytt :D
Trasheye Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 ska det bli en seriös guild...hade du tänkt dig att den ska bli super stor.....lr bara ha en för skojs skull =) ??
Kraver Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2006 det ska inte bli en guild som bara är för skojjs skull. Den kommer att vara seriös av vad jag kan konstatéra för tillvället.
Kraver Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2006 helst över 10 men lägre går bra så här i början. För att få igång guilden.
Gäst Difeez Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Jag har precis skapat en guild, vid namn The Shadow Guardians. Just nu så samlar jag underskriftre för att kunna skapa själva guilden. Vi kör på servern Shattered Hand som i mesta dels består av svenskar. Skriv gjärna här om du är intresserad... Alliance eller horde?
Rekommendera inlägg