Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 det började med att magikarp föddes och fick namn till fulface och varje dag blev han mobbad och slagen!men en dag så sa han: jag hatar er alla och gav sig ut i stora världen.sen mötte han ett par pikachu som sa till honóm:wow det är fulface men en pikachu ville oxå se den stora världen.men på vägen såg de en affär där det stod på en lapp:den som tar häxans skor blir en prins!så Fulface gick till slottet och gick in i dörren efter en sekund kom han med häxsans skor men han ville inte bli prins för att...TO BE CONTENED!missa inte nästa avsnitt av fulface! Haha vilken fantasi du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 mmm verkligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) det började med att magikarp föddes och fick namn till fulface och varje dag blev han mobbad och slagen!men en dag så sa han: jag hatar er alla och gav sig ut i stora världen.sen mötte han ett par pikachu som sa till honóm:wow det är fulface men en pikachu ville oxå se den stora världen.men på vägen såg de en affär där det stod på en lapp:den som tar häxans skor blir en prins!så Fulface gick till slottet och gick in i dörren efter en sekund kom han med häxsans skor men han ville inte bli prins för att...TO BE CONTENED!missa inte nästa avsnitt av fulface! vill ni ha en till show mina damer och herar!? :o Redigerat 9 Mars 2006 av pokekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vill veta fortsättning xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag skrev fortsättningen aändrade det x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den här tråden börjar gå "liiite" of topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 snooze, menar du verkligen det? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Då kan ni ju lyssna på den här..... Det var en gång en fisk som hette Sigge,han var en Feebas.Sigge skulle en dag ut på äventyr så han simmade upp på land men kunde inte simma på land.Så han hoppade ner i havet igen....Snart kom en moppe med Sigge på och körde på stranden.Brum brum sa det.Han körde iväg på sin underbara moppe och stannade vid McDonalds och hotade personalen med att de skulle få vatten i örat om de inte gjorde som han sa.Först skulle han ha en Big Mac med extra sallad,pommes frites mellan och en burk Fanta.Han åt och han åt,och han åt o åt.Till slut efter 5 minuter gick han ut igen.Senare så kom han till en återvändsgränd och skulle köra åt andra hållet men då,då det stog massor med människor runt omkring han.Han började att fightas med dem.Han använde Splash på hela bunten. - Jag har svart bälte!Hoja!!! sa Sigge och hoppade upp på den näst sista och hoppade upp på huvudet och hoppade.Till slut låg han i bunten.Sen så stog bara en kille kvar.Plötsligt så gick han fram till Sigge. - Vad vill du?! sa Sigge tufft. -J-j-jag skulle ba-ba-bara säga a-t-t du har v-v-vuni-i-it f-f-femtu-u-use-n-n krono-o-or. sen sprang han iväg.Där stog Sigge med 5000 kronor i handen. Fortsättning följer...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ähm... lite of topic det börjar bli... men den historien var ju ganska rolig iaf x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 magikarp har dom sämsta attackerna och är den svagaste pokemonen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 mm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Hehe den va bra Tomatketchup xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg