Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 invandraren skulle bli anstäld för annars skulle sjukhuset elr vad det var bli anklagade för rasism elr nåt dumt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Men jag har vart me om en del grejjer.. Och visst, det finns ju även svenskar som dödar. men till allra störst del så e det faktiskt invandrare som håller på me sån skit. Sverige tar in alldeles för många för å klara av dem. I Kronogården i trollhättan bor det typ bara invandrare, och där vågar man inte vara ute på natten för det är gängkrig, våldtäcktsmän som stryker runt, och 13-åringar som går runt me kniv på skolan! har en kompis som bodde där... Å alla pengar som skänks bort till typ Afrika, tror ni verkligen att alla de kommer fram!?!? Nej, det gör de inte. För det mesta hamnar i helt fel händer. Och sverige lånar till å me pengar från norge för å skänka bort. hur sjukt e inte det? Men men.. ja tycker att sverige tar in alldeles för många i alla fall... å det är min åsikt å ingen kan ändra på den. man har rätt å tycka va man vill i sverige. å om vi fortsätter såhär så kommer vi sluta i samma situation som indianerna.. i reservat ! Hur kul är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Hur man kan vara homofob? Det är väl inte konstigt, alla är rädda för olika saker. Dina åsikter är vettiga och jag förstår själv inte vad vissa har emot folkgrupper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag har inget särskilt emot homosexuella... Tycker mest det är lite småroligt me bögar :) De är så söta! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag undrar hur man kan vara en rasister och/eller homofob? finns de några rasister eller homofober som kan förklara hur ni tänker? Jag bodde i sthlm förut men när jag gick i 2 an flyttade jag till gotland. å jag fattar inte varför alla gotlänningar är så j*vla inskränkta? dom tror att alla från afrika är 50 cent och alla turkar pratar med brytning och cuttar varandras morsor med sina kusiner! visst alla gotlänningar e inte så, men väldigt många! bara för att jag säger emot när dom leker ghetto-smurf eller slänger bög-kommentarer omkring sig blir jag automatisk en invandrar-bög?! :huh: är det några andra som upplever samma sak, eller har någon kommentar? tack! Jag är inte rasist, men jag kan säga att jag är emot homosexualitet för att jag anser att det är omänskligt. Jag tror du inte ens vill höra varför, vissa brukar inte stå ut med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, berätta varför du tycker det. Personligen står jag inte ut med folk som bara säger saker utan att förklara varför de tycker så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Men ärligt... att vara homo är ju inte normalt i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hur den mänskliga kroppen är uppbyggd så kan man se att det inte är det, men nu är det vissa som är på det viset, och då får vi acceptera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Men ärligt... att vara homo är ju inte normalt i alla fall Att du inte står ut med det är för att dina överlevnadsinstinkter hindrar dig.Det är lättare att bli attraherad av en halvnaken tjej än på en med tjocka vinterjackor. Anledningen är att den halvnakna får din hjärna att uppfatta det som om hon vill para sig. Samma sak med en väldigt tjock människa. Du blir lättare attraherad av en väldigt smal människa än av en väldigt tjock. Anledningen är att dina instinkter säger åt dig att den tjockare har svårare för att överleva en förlossning, och ju fler förlossningar en individ klarar ju fler individer kan du sprida ditt DNA till. Bögar har du antagligen något emot därför att det är rent ut sagt omöjligt för dem att skaffa barn. Anledningen till att många äcklas av homosexuallitet är för att överlevnadsinstinkterna säger åt dig att hålla dig undan från det. Denna förklaring kan verka primitiv, men det är faktiskt så våra hjärnor arbetar. (Ursäkta för att jag gick offtopic) Redigerat 22 Mars 2006 av legendary_lukas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Öh, han hade inget emot homosexuella, han sa i ett tidigare inlägg att de var söta, han bara påpekade att kroppens uppbyggnad direkt visar att homosexualitet inte är den naturliga hjärnsekvensen (eller nåt). Men jag fattar din poäng. Jag har själv inget emot homosexuella, jag tycker bara det är trevligt (dock så vore det inte bra med FÖR många, för då skulle det inte finnas någon tjej att stöta på och man skulle istället ha killar över sig :P ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ja precis, d e just så jag skrev. men denna tråden verkar vara lite meningslös nu va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg