Killer_Johan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Finns det något Trick som man kan använda för att tjäna ihop pengar. OBS! Det får inte vara fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kör några ambulans uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy.arman Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 nä det finns inga penga fusk tror jag men gör lite stunt trick så kan du få ihop lite pengar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 du kan ju göra såhär att du köper ett ställe där det finns en massa garage och där så finns det en massa uppdrag och kör de sen så vinner du pengar det är as lätt tycker jag för att jag kör dem och får då typ 40000 kr varje gång så jag har över 400000 nu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Om du pratar om street race så är jag för kass för det.För att den idéen ska funka så behöver jag träna upp mig på att köra bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Om du pratar om street race så är jag för kass för det.För att den idéen ska funka så behöver jag träna upp mig på att köra bil. ok det var tråkigt, men om du ska träna så ha en Cheeta den är snabb och har en bra styrning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamon Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 men annars så kan man ju slå ner folk och ta deras pengar.....eller så kan man köpa ställen som filmstudion eller taxihuset så får du pengar där efter man har gjort några uppdrag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 där du kör street racing, det heter Sunshine Autos... du måste köpa det först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 var annars laglydig och ta nån polisbil eller nått annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Kör villigante mission med pansarvagn! Det är jätte lätt. Man får till slut över 10min på sig. Jag tjänade över 600 000! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ett bra tips...BANKA ALLT SOM RÖR SIG Å TA ALLA PENGAR...brukar funka för mejj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamon Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men finns det någon kod som ger pengar på vice city överhuvudtaget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg