ceasar Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Diablo II gillar tydligen inte XP och jag behöver ett "tolkprogram" som gör att det funkar. Problemet är att bilden blir svart sånär som på en vit fläck uppe i vänstra hörnet, sen händer inget mer och jag måste starta om datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Funkar bra på mitt XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 även på mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Vad är det för fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 är det en sån vit grej som blinkar ( som på t.ex när man skriver på word ).... hade samma problem isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Nä, den blinkar inte. Den är ca 1 kvadratcm stor och bara sitter där i hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
macan1995 Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 samma för mig jag tror att det är ett pärts fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det löste sig med att installera Expansion set, men sen hörde jag att det löser sig med att trycka på: ctrl 3ggr alt+F4 sen trycker man upp det från "Start-raden". Sen ska det funka, jag har aldrig testat men det är värt att prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.