Merimi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Hur långt tid tar det att ladda sin PSP till max???.... jag vet dum fråga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Tills lampan slocknar :-D Det står i manualen att du ska vänta tills lampan slocknar och det tar ca 2 h 20 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 tills du köper korv P.S jag gillar Britney spears! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 tills du köper korv P.S jag gillar Britney spears! :D Skärp dej ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Tills lampan slocknar :-D Det står i manualen att du ska vänta tills lampan slocknar och det tar ca 2 h 20 min om du inte spelar medans det laddar, då tar det förståss längre tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg