Gäst Pcplayer Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 vilken server spelar ni på jag spelar på BLOODHOOF det verkar som om ingen gör de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Lag'Akir OPs menar Al'Akir Lvl 56 paladin FTW=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag kör på bloodhoof och mina kompisar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Executus.....=)..förr zenedar...men den blev FULL...hehe..lite lite för full.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Darksorrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag kör på bloodhoof och mina kompisar också Bra! vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 vilken server spelar ni på jag spelar på BLOODHOOF det verkar som om ingen gör de... jag spelar också på bloodhoof :P lvl 35 nightelf druid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag ska göra en ny gubbe... blev inte så nöjd med min förra han var ändå bara lvl 11 körde aldrig på han, men jag har tänkt börja på en ny gubbe där nu efter att jag köpt nytt gamecard sålänge kan du adda mina två kompisar =) (svenska) Zrieas lvl 35 hunter, 225 i leatherworking Orcanion lvl 41-42 Orc warrior hoppas du e horde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 haha ne de är jag inte men hyldran vad heter du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Inget Stormreaver-Horde-folk på Fuska? Nu blir Snake ledsen :'( Jag som dingat 60 och allt... x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Inte vara ledesen :P Quel'Thalas för tillfället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Alliance på Daggerspine SÅKLART!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg