Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Hur kommer man till sky pillar? tacksam för svar + någon som vet hur man får nintendo event så att man kan fånga mew och deoxys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Hur kommer man till sky pillar? tacksam för svar + någon som vet hur man får nintendo event så att man kan fånga mew och deoxys? PÅ EMERALD SÅ KAN DU KOMMA DIT NÄR DU VILL MEN DU SKA STOPPA FAIGTEN MELLAN GROUDON OCH KYORGY DÅ SKA DU TILL SKY PILLAR NÄR DU ÄR KLAR SÅ KAN DU FÅ RAYQUASA SEN KAN DU KÖRA I 8 GYMMETSEN KAN DU KÖRA I LIGAN EFTER DU HAR KLARAT LIGAN KAN DU FÅ GROUDON OCH KYORGY :gitarr: :gitarr: :gitarr: OM DU SKA TILL SKY PILLAR I R/S SÅ MÅSTE DU KLARA POKEMON LIGAN Redigerat 9 Mars 2006 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vid vissa tillfällen så har nintendo vissa utgivningar av pokemon och andra saker som man inte kan få på något annat sätt. Dem brukar mest hålla dem hära utomlands. Jag har varit med på 3 stycken och det var när jag var på semester i USA . Där fick jag Celebi, Old Sea chart och auora ticket. Dem ger dig dem här sakerna via link, union room. För att få reda på när dem håller i dem så kolla upp på www.pokemon.com tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Okej men alltså vart ligger sky pillar i ruby/sharpine? Jag hittar inte dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den ligger i Route 131. När du kommer dit, ser du en liten öppning norrut. Där finns det en grotta. Där är Sky Pillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Du kan surfa dit från dewford tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Okej tack så mycket för svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Okej tack så mycket för svaret. inte från defordutan pefild town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jepp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg