DOG_Cool Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hjälp Mig Så Här Står Det: Can't Retrive The Master Server List..... Nåt Sånt Där... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hur orkar du göra stora bokstäver hela tiden..? .... Starta om steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hadde samma problem ett tag... ditt internet är instabilt gissar jag på...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Testa att stänga av brandväggen den blockade för mig förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jaa men så är det för mejj med... men jag vill inte va ute på nätet utan brandvägg.... kan man inte öppna nån port eller nått?? Isf vilken port ska man öppna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 vad har du för brandvägg nu`? om det är windows kan du lika gärna stänga av den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 För segt bredband ? För dålig dator ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg