ironpichu Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hur ska jag träna min latios den är på level80 den får nästan ingen xp jag tränar i ligan men den får också nästan ingen xp hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Det är svårt att säga... Ända sättet är att stå ut med det och fortsätta träna! Redigerat 9 Mars 2006 av Meganium17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Du vet att den hör tråden är rätt så låst snart... Du som att jag inte visste reglerna. Det här är rn ganska så onödig tråd som du redan har gjort 3 av. Det gällar bara att ha tålamod när du tränar dina pokemon...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ok jag fattar jag är inte dum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg