Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) PRPG = Pokemon Role Playing Game. Har precis startat en ny site, En RPG site. Nu söker vi personal till den. All info finns på sajten. www.prpg.wsmcafe.com Delägare i sajten är : TomatKetchup / Tokar86 Vi behöver. En eller flera Pokemon Uppfödare som sköter adoptions centret. 8 Gymledare Flera Domare. Man kan utbilda sig till Domare på forumet. 1 Elite Four Ni måste passa för jobbet. Vi tar inte in jätte oerfarna för plattserna. Skriv här eller Pma mig om ni är intreserade. När ni ansöker om en platts så är det viktigt att ni får med detta.. 1.Vad ni har för tidigare erfarenhet. 2.Varför ni ska ha platsen. 3.Hur ni kommer sköta er platts PS. Alla som får en plats blir automatiskt moderatorer för forumet med. Redigerat 9 Mars 2006 av Snooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vänta Snooze,skulle inte Jannejan eller Meganium17 få Elite Four platserna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 EDIT : Elite Four = TK, JanneJan, Meganium Behöver en till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Men RG_fuskare då?Han är ju den fjärde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 kan jag få vara med på nåt...? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 kan jag få vara med på nåt...? :D kan va uppfödarre eller adopivare helst uppfödare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Tyvärr Groudon,men det är bara vissa som får göra det.Tyvärr är du inte med på listan. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 får jag vara med som det...?? eller nåt i alla fall... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Nja,inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Tyvärr Groudon,men det är bara vissa som får göra det.Tyvärr är du inte med på listan. snällt då :( :( :( :( :( jag är bättre än vad ni tror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag med kan allt om pokemon typ!.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Kan jag vara med?(gärna som uppfödare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg