Hoppa till innehåll

Söker Personal Till Prpg

Rekommendera inlägg

• Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Tyvärr Groudon,men det är bara vissa som får göra det.Tyvärr är du inte med på listan.

Vi vill ha erfarna,vi ser dig inte riktigt som det.Vi behöver bevis på att du är erfaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smash. Läs det första inlägget... Säg till och ha med dem tre punkterna när ni ansöker.

1.ingen erfarenhet direkt kanske.....Men jag älskar nykläckda och gulliga pokemon(och alla dom andra också)och skulle tänka mig ta hand om dom mer än gärna!

2.Jag gillar att ta hand om dom ge dom mat,leka trösta o.s.v. men jag gillar också om någon annan skulle vilja ha platsen så vi skulle kunna bli kollegor!

3.Bra,ska se till så ingen torterar,retar eller slår pokemonen och ska ta bra hand om både tränarna och dom andra pokemonen/personerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du kommer få svar senare när fler människor har ansökt.

Asså det du kommer göra om du får platsen är att du ger ut pokemon till 1. nya tränare. 2. Folk som köper dem. Du kommer få pengarna som du senare ger mig eller tk hälften utav så vi vet att dem har köpt dem.

Du kommer också att skriva upp varje gång en tränare köper eller får en pokemon. och vilken pokemon han köppt/fått. Du skriver också till mig eller TK när du tycker fler pokemon ska komma in i affären och vilka pokemon som ska komma in.

Bara så du vet.

Redigerat av Snooze
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan vara domare.

1. Jag har dömt i Iron Pikachus turnering, samt tagit hand om lite andra matcher kring den.

2. Jag skulle gärna vilja delta i den här sidan eftersom den verkar intressant, och jag tänkte att jag skulle passa bäst som domare.

3. Jag kan döma matcher när jag har tid (borde bli ganska ofta). Kontakta mig när du vill att jag ska döma en match så ska jag se om jag kan ta hand om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bevis genom att ansöka med dem tre punkterna.

Ps. Tailow äger! Ds.

fattar inte helt riktigt vad du menar men ok

1.jag har erfarenhet av pokemon vet rett mycket om dom

2.kan när dom utväcklöas

3.den som skaffar (eller som du säger köper en pokemon) som missahandlar den så ska jag raporrtera det och säga åt den personnen

ps lycka till snooze

Redigerat av groudon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...