Xynthiar Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 srry har inte kunnat vara på datan på två dar! va hos en kompis... men jag ska alltså skriva en låtsas match? ok! kommer snart... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja. varför då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 För att jag känner att du inte är tillräckligt...tja....utbildad för att vara domare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 För att jag känner att du inte är tillräckligt...tja....utbildad för att vara domare. jag sökte inte till en domare uttan till en pokemon uppfödaredet borde du vetat förlåt om jag har varit drygg tomatketchup förlåt :( :cry: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Du är inte drygg.Tyvärr känner jag fortfarande att det inte funkar,men du skulle nog bli en bra tränare. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Du är inte drygg.Tyvärr känner jag fortfarande att det inte funkar,men du skulle nog bli en bra tränare. ;) jag menar irriterande med alla frågorps jag har alltid velat va pokemon upfödare kan göra om ansökan nu 1.den som misshandlar en pokemon ska jag säga till den och säga till er 2.jag ska sköta pokemonarna rätt och snällt jag ska inte vara elak mot pokemon 3.jag vet på ett ungefär när pokemon utvecklas i deras utväcklings nivå Redigerat 25 Mars 2006 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Du måste veta exakt när Pokemon utvecklas.Få in det i huvudet och jag säger ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Men det finns ju massor av Pokemon. Det är svårt att veta när alla Pokémon utvecklas. Redigerat 26 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Några i allafall måste han veta exakt.Jag sa inte alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Några i allafall måste han veta exakt.Jag sa inte alla. okej jag gör tre stycken pokemon utväcklingar1.vingul lv26 2.evee bara med eld vatten gräss moon stoone och el stenarna 3.diglet lv26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Några fler,i vilken level utvecklas Anorith i?Och till vilken Pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) det vet jag :P jag skulle kunna bli bra uppfödare.. jag kan när nästan alla utvecklas Redigerat 26 Mars 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg