Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Erfarenhet= Hur mycket kan du t.ex jag har varit jäkligt bra på Silver Sun. Sköta= Ta hand om,t.ex "Kan du ta hand om min papegoja" "Kan du sköta om min papegoja" är samma sak. Alltså,gör om ettan o trean. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) 1. Jag har erfarenhet på Pokémon, för jag är ganska bra på hur de utvecklas, vilken Lv, etc. 2. Därför att det är roligt att få vara en av Elite Four. 3. Jag kommer att se till så att ingen misshandlar, plågar, torterar, slår och sparkar någon Pokémon. Hoppas jag blir antagen! Redigerat 11 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 *låter som en Idol-domare* Så vad tycker du Snooze?Jag säger ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag kan ganska bra om pokemon vet typ när alla utvecklas och så... :) vilka attacker som är bra mot vilka pokemon det skulle vart kul o va me...! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja till jannejan.. Vi behöver en tredje domare TK xD En tjej som är "snällare" x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Kanske Meganium? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Kanske det.. Ska fråga henne senare x) Aja back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ska jag vara första Elite Four, eller andra Elite Four o.s.v? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 4 Elite four. Du kom högst upp i turneringen utav dem andra elite fourna.. Men ni kan utmana varandra när som helst för att ta den andras platts o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Okej. Måste jag välja en typ som jag har av alla Pokémon t ex Ice, Fire, Steel, Dark etc, eller kan jag ha blandat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hmm. bra fråga. Vad tycker du TK ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Annars vill jag vara en Ground-tränare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg