Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Jag vill gärna vara med som en Gym ledare. Okej här är min ansökan. **************************************** 1. Min tidigare erfarenhet är att jag har spelat alla pokemon spelen och klarat av alla. 2. Jag ska ha platsen för att jag tycker att det borde vara kul och jag har alltid villat vara en gym ledare länge. ( alltså en svår gym ledare :rolleyes: ) 3. Jag kommer sköta min plats bra om jag får en. **************************************** Jag vill väldigt gärna vara en Dragon tränare. Och i så fall så skulle jag vilja ha dom här pokemonen. *Dragonite *Kingdra *Salamence *Latias *Latios *Rayquasa (kan ändra dom 3 sista om dom är för bra) Redigerat 14 Mars 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag med, jag har mew på lvl 100 te.x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag med, jag har mew på lvl 100 te.x. Om du vill vara med så får du göra en ansökan som alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Här är min ansökan: ********************************************************** 1. jag har klarat 6 pokemon spel: Gul , Röd, Blå, Silver, Guld och Ruby. 2.Jag vill ha platsen för att jag älskar att bli utamanad istället för att utmana tränare. 3.Jag kommer sköta min plats... Om jag får så kommer jag att ha de här pokemonen: ^Mew 100 ^Charizard 100 ^Blastiose 100 ^Aerodactyl 100 ^Dragonite 100 ^Mewtwo 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Nej nej nej,inga legendariska Pokemon,dem får bara vanliga tränare fixa tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Okej men då ändra jag mina. (säg till om dom är för bra) *Dragonite (med ice beam,blizzard,hail och Safeguard) lv. 85 *Kingdra (med Hydro pump, surf, rainy day och safeguard) lv. 87 *Dragonite (med flame thrower, fire blast, sunny day och Safeguard) lv.85 *Salamance(med dragon breath,bulk upp,calm mind och Safeguard) lv. 89 *Dragonite(med thunder, thunder bolt, paralys och Safeguard) lv. 85 *Flygon(med Giga drain, Solar beam,sunny day och safe guard) lv. 86 (Alla ska vara shiny bara för att det är grymt) Redigerat 14 Mars 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Inga är för bra.. Jag säger ja till TSR Jag säger med Ja till 1:an.. Byt ut dem legendariska bara.. Vad tycker du TK ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Okej tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) programmerar i c++, kan html flytande och även java, men inte särskilt bra på de menmen, även bra på photoshop... kan va hemsidesdesigner om du vill ... tänker iaf. inte hålla på med en sån där ansökan... Redigerat 15 Mars 2006 av Quaked_Ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Inga är för bra.. Jag säger ja till TSR Jag säger med Ja till 1:an.. Byt ut dem legendariska bara.. Vad tycker du TK ? Jag tycker han kan sänka levlerna också till ungefär 90-98 ungefär,annars blir det överdrivet tycker jag,och så ta bort de legendariska också,sen går jag med på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 TK.. vi har inte level.. om du kommer ihåg matcherna i turneringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ah!Just det!Men då säger jag ja....Bara byt ut de legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg