Hoppa till innehåll

Söker Personal Till Prpg

Rekommendera inlägg

Okey bra.

Skriv också vem som ska vara team ledaren osv.. ex mitt lag.

1.Spark ( Pikachu )

2.Umber ( Umbreon)

3.Typo ( Typholotion)

4. Tai ( Tailow )

5. Saury ( Bulbasaur)

6. Blaster ( Squirtle )

1 = Starkast

2 = Näst Starkast osv... Förstår ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om jag inte skulle kunna bli uppfödare så kan jag bli något annat!lite mer av min erfarenhet:Klarat ligan på 4 spel,ungefär 350 gånger,klarat ruby 7 gånger,Leef green,klarat ligan 50 gånger+fångat alla Kanto pokemon,emerald,har fångat nästan exakt hälften av alla Hoenn pokemonoch klarat ligan typ 27 gånger,blå,klarat igan typ 20 gånger,startat om och klarat ligan 2.

Men det här har alla gjort så det blir inte så mycket av min erfarenhet.....

Kommit in på museumet med 2 pokemon,har 3 i lv.100(bara 3,lite jämfört med mina kompisar)är ganska bra på lv. vet ungeufär när pokemon utvecklas,är bra på pokeblock och har fått en nål på battle frontier.

Pröva mig annars så ni får se hur dålig/bra jag är och om jag duger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1..jag har spelat pokemon sän jag va 6 och klarat ett spel av alla versionerna

2..jag har alltid viljat vara gym ledare sen jag började med pokemon guld..

3.jag kommer gå in nästan varje dag äfter skolan och så kommer jag se till att nån inte ä dum mot nån pokemon.

ps..finns inte tiljänglig måndag tisdag torsdag kl 19.00 till 21.00..för jag spelar pingis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snooze borde man inte kunna lägga in sin ansökan på forumet också. Det är ju lätare att hålla reda på dom där. Jag kan skapa en katogori till det om du vill?

Jag tycker att den är än bra ide. För då blir dom ju medlämmar i froumet också.

Redigerat av tokar86a
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

För sista gången,gör en ansökan!Det går inte att bara säga "Jag vill bli domare,kan jag det?" ok?Gör en ansökan,det är inte särskilt svårt va?

Förlåt,men det är ganska irriterande att ingen fattar att man kan göra ansökan....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

programmerar i c++, kan html flytande och även java, men inte särskilt bra på de menmen, även bra på photoshop... kan va hemsidesdesigner om du vill

... tänker iaf. inte hålla på med en sån där ansökan...

need me?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...