de finns barar tre pokemon man kan välja, så vissa kommer att svara ungefär samma sak...
Pokemon Guld
Chikorita:
Attack: *
Defense: *
Special Attack: *
Special Defense: **
Speed: *
HP: *
Cyndaquil:
Attack: **
Special Attack: **
Special Defense: *
Speed: **
Totodile:
Attack: **
Special Attack: *
Special Defense: *
Speed: *
Enligt den officiella strategi-guiden så är Cyndaquil bäst.
ta eldpokemonen
Det är klart Totodile :)
Jag tycker totodile !!!!!!!! Ps.HAN ÄR BÄST.Ds :lol: han gullg stark och man sliper fånga en vatten pokemon när man har klarat spökjymet !
Ps.jag tycker att det är svårt att fånga en vatten pokemon DÅ !! .Ds
Ta Cyndaquil för du kan ju fånga den röda gyarados senare...så det kommer nog gå bra med cyndaquil! ;)
cyndacuil tycker jag
man tar ju fett lätt tododile för den är bäst i nästan alla gym utom Withney den är allra lättast att träna upp. cindaquil och chickorita tar JÄTTE lång tid att lära upp. ;) ;) ;) ;)
tododile när du utväklar honom lär han sig massor av gryma attacker ta han han kan lära sig alt som man behöver t.ex CUT o hårda attacker o han är bra till elite-forue
totedile är best :D
Jag valde Chikorita.
Jag tycker Chikorita är bäst men det kanske den inte är. ;)
Totodile äger klart! men cyndaquil har fördel i nästan alla gymen!
Man kan väll fuska till sej andra start pokemon
jag tycker att chikorita är bra ;) hehe..
ta tododail han vinner alla gym lätt han är kraftigaste jag tar altid vatten pokemon i alla spel
jag tycker cyndaquil! älskar eld attackerna typlohsion (ele va han heter) kan göra!
följ ditt hjärta och ta cyndaquil :D :D
följ ditt liv till Chiocorita :lol: !!!
Hej!
Jag tycker att du ska välja cyndaquil först. Varför vet jag inte, kanske gjorde min förkärlek till eld-pokemon valet lätt för mig.
men om du vill ha en riktig pokemon-vän så ta chikorita!chikorita e stark och att den e sötast! :lol: