Belogas_cheater Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 :( Någon som vet hur man klarar första boss i Zelda:Windwaker?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 du ska använda repet på snansen som hänger i taket, gör de nåra gånger så taket ramlar ner och sen slå honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 När du kommit till första bossen ska du ta fram Grappling hook och titta upp i taket och sikta på drakens svans Och svinga dej till andra sidan.När du gjort det några gånger ska du hugga han på ögat.Sen dör han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belogas_cheater Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har gjort det nu nu vet jag inte vad man ska göra vid "Forest heaven"??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har gjort det nu nu vet jag inte vad man ska göra vid "Forest heaven"??? :( du ska gå upp för berget och gå in i klippan och sen bara göra det dom säger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belogas_cheater Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 okej.....men hur får man bort dom där konstiga slemmisarna från The deku tree??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belogas_cheater Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag fattar fortfarande inte vad man ska göra i "Forest heaven"........Vilket berg(svar från hab) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 det som du är på när du har kommit dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Och för att få bort dom slemiga sakerna ur dekuträdets fejs ska du bara göra en rullattack mot honom så löser sig det iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 När du kommit till första bossen ska du ta fram Grappling hook och titta upp i taket och sikta på drakens svans Och svinga dej till andra sidan.När du gjort det några gånger ska du hugga han på ögat.Sen dör han. de hade du inte behövt skriva ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (karata @ 01/02-2004 20:27:09) När du kommit till första bossen ska du ta fram Grappling hook och titta upp i taket och sikta på drakens svans Och svinga dej till andra sidan.När du gjort det några gånger ska du hugga han på ögat.Sen dör han. de hade du inte behövt skriva ju <_< vadårå? :huh: förresten.. har nån bilder på alla windwaker bossarna? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 okej.....men hur får man bort dom där konstiga slemmisarna från The deku tree??? du kan slå huvudet vartsomhelt på väggen så ramlar dom där chuchu ner eller det kanske du redan har klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg