mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag tycker forumet har blivit främmande nu, var bättre innan, förmodligen kommer jag inte att vara här mer, kanske nån gång i veckan, men jag tycker att jag har tappat lusten, när jag såg designen, gillade jag inte sidan längre.. Konstigt va? Men så är det.. Tråkgit att du behövde byta admin.. Skulle du inte kunna fixa ett lika snabbt forum men mer likt det gamla? JAg sörjer att jag har tappat lusten för sidan.. :( tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Joy, ska du sluta vara här? Då får jag väl börja sörja då. En seriös och kul forums-legend slutar att vara här. Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Joy, ska du sluta vara här? Då får jag väl börja sörja då. En seriös och kul forums-legend slutar att vara här. Tråkigt. Hehe, legend :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo, om man tittar på alla nya medlemmar som finns här nu så kan man säga att Joy är en legend. Jag själv minns när sidan hade kommit upp för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 man ser inte riktigt den gröna pricken här:( Ja VI VILL HA PRICKEN, VI VILL HA PRICKEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 den var bättre för tycker jag jag ska också kanske vara här mindre nu och min avatar syns ju inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det är väl ungefär lika bra förutom att det känns som om man inte kan visa bilder förutom via länkar. Och avatarerna blir liksom för små.. Men jag hade nästan tappat lusten på det förra men när jag såg ville jag liksom inte sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.