sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) lol 7867.bmp namnlös.bmp Redigerat 28 Mars 2008 av hamsterrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 m min gubbe (obs har fått några grejer av kompisar och drop partyn :D)har gett bort min gubbe nu :( :lol: har slutat spelat också jag hittade några bilder på min gubbe i datorn. erhmmm hur kan man fixa så man får bättre grafik på kortet??och jag vet att ni kanske inte tror mig men då slipper ni tro mig Nice Silab. Du har struckit bort saker, fin trim på capen också. Den e inte rosa trim din noob, (= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) oj då fel bild!rätt bild nu hur tar man bort en bild?och den bilden jag råkade lägga upp var www.frugooscape.net sorry att jag läggde upp fel :pinch:namlös.bmp är den rätta Redigerat 28 Mars 2008 av hamsterrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 smart att bumpa en 2 gammal thread Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 smart att bumpa en 2 gammal threadbli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 smart att bumpa en 2 gammal threadbli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) som dig, gtfo shemal33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 smart att bumpa en 2 gammal thread bli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) som dig, gtfo shemal33 ingen ide och prata med 12 åringar som dig man kommer ingenstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 smart att bumpa en 2 gammal thread bli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) som dig, gtfo shemal33 ingen ide och prata med 12 åringar som dig man kommer ingenstans. Och att läsa sånt du har skrivit kommer man ingenstans med. Sluta säga att andra skriver dåligt. ETT ORD: GRAMMATIK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 smart att bumpa en 2 gammal thread bli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) som dig, gtfo shemal33 ingen ide och prata med 12 åringar som dig man kommer ingenstans. Och att läsa sånt du har skrivit kommer man ingenstans med. Sluta säga att andra skriver dåligt. ETT ORD: GRAMMATIK skriver dålig? huh? vem snackade om att nån/någon skrev ''dålig''? men som sagt ''man kommer ingenstans med idioter som er'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 smart att bumpa en 2 gammal thread bli inte förvånad det är fullt med idioter här ;) som dig, gtfo shemal33 ingen ide och prata med 12 åringar som dig man kommer ingenstans. Och att läsa sånt du har skrivit kommer man ingenstans med. Sluta säga att andra skriver dåligt. ETT ORD: GRAMMATIK Det stavas Gramatik -.- Lär dej själv först, innan du säger till andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg