Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 På det gamla forumet hade man samlat jättelänge till effekter och färg till namnet, jag hade skaffat skugga och färg till min rank, men nu är den bara borta, och jag har inga effekter.. :angry: Citera
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Om du vill ha poängen skickar du ett pm till admin på http://www.fuska.se/forum Citera
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Jag vet, men jag kan inte få tillbaka min färg och glitter som jag samlade ihop på det förra forumet, allt det kostade ca 2000 kronor, det lär ta ett tag innan jag får ihop så mycket igen... Citera
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 allt det som har kostat för mig med glitter och sånnt har nog kostat runt omkring 4000 poäng Citera
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Jasså.. Jag vill ha tillbaka poängen, som jag har köpt saker för, för nu när det inte går att skriva i det gamla forumet, har jag ju ingen nytta till effekter till min gamla profil där. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.