Overraild Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ett tips till. Titta ALDRIG på kartan vart han befinner sig, då flyger han bort därifrån ... Jag tittade på kartan vart han befinner sig någonstans, han flyger inte bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 nää det är bara om man flyger dit...eller går dit när man har kollat på kartan... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Men om man inte får flyga eller gå dit då...Då går jag till närmaste grisbil,kastar ut föraren,slår ner honom och tar hans pengar o vapen(västa GTA typ) och tar grisbilen och sticker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Du är alltid full med humor. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Amen Jannejan,sluta nu,du gör mig generad. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sceptile lv:100 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 du kan möta latias i pokemon ruby på mirage island. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Amen Jannejan,sluta nu,du gör mig generad. :wub: men snacka om att gå off-topic! man kan komma dit om man e medlem i klubb nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) sceptile lv.100 man får den via AR! <_< Redigerat 20 Mars 2006 av pokekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 nej, jag fick en på mirage island via club nintendo och den andra fångade jag själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 oj sorry! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Amen Jannejan,sluta nu,du gör mig generad. :wub: Halleluja!Förbjudet att skämta?Förresten har jag redan sagt att man kan komma dit via Club Nintendo. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg