💬
Logga in
Fuska.se

Cheat Guide

48 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja det funkar och göra så. I princip så innehåller alla fusk trojaner, men de flesta antivirus programen kan reparera det så det är helt okej.

10 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

Här är ett ganska bra, virus fritt cheat med både speed-hack, spinn-hack, aimbot och wall hack blandannat.

(Fins naturligtvis mycket mer)

Sidan är tyvär på spanka, men det är bara att gissa sig fram. Inga pop-up heller!

Tryck bara » Descargar Take no Prisoners v2.0 «

//Alle aka Naked Fool (mini-cheater)

13 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare

1.man KAN bli bannad på en ej VAC secured server,fast risken är MYCKET MINDRE

3 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

2 då??

//Alle

23 Jan 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Du kan inte bli VAC bannad på en server som inte har VAC aktiverat, den enda bannen du kan få är på servern isåfall.

6 Feb 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kan inte bli VAC bannad på en server som inte har VAC aktiverat, den enda bannen du kan få är på servern isåfall.

Man kan bli steambanned och det är Permanent också
9 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

vad är det för hack da :P

20 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Inte alla faktiskt. <_< <_< <_< Jag har hittat en massa servrar som inte har VAC2. Men de flesta har det, ja. ;:

26 Mar 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kan bli steambanned och det är Permanent också

Ja, men då måste servern ha Steambans och dom flesta har inte det.

23 Apr 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

varför ska man fuska? det verkar vara bättre att bli bättre på att splea spelet

(Sida 10)

Jo...asså...du kanske inte har observerat det, men den här sidan heter juh faktiskt FUSKA.SE!!

Denna sidan borde lära-ut hur man fuskar, och det gör den juh oxå.

Kän (om det nu stavas så) dig dissad!

//Alle

Senast ändrad:

2 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

annars finns det en annan sida som uppdateras hela tiden med nya fusk som inte vac kommer åt :P

21 May 2008

Men asså palla fuska. Fast ma nnjuter ju när man ser dom åka fast och får permbann. Har själv reccat personer med wallhack.

16 Jun 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det ända fusk man kan dölja nu för tiden är väl ett fusk som bybgger på att man kan stänga av det , tex som Holzed , fett grymt .

8 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Vart kan jag ladda ner cs cheats eller hacks jag vill testa för jag har redan en bannad acc så jag vill ha kul me speed hack och aim bot o wh o allt kan jag få veta en hemsida utan virus och att man inte behöver registrera sig eller nåt

14 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Min kompis kör alltid med Wallhack när vi lanar, han är dessutom mycket bättre än mig så jag förlorar rätt stort då. Så han skulle skicka det till mig så jag också kan ha det. (Alltså bara på LAN, vill inte fuska på internet p.g.a ban) Men det funkar inte... :( Har lagt in filen i CS mappen, men det händer inget...

15 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Du ska inte lägga in nåt fusk i cs mappen :)

Du ska öppna fusket sen kanske det finns en load knapp ifall det finns om det inte finns är det bara att öppna cs så laddar den av sig själv men om du har load knapp så trycker du på load sen sätter du igång cs.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du ska inte lägga in nåt fusk i cs mappen :)

Du ska öppna fusket sen kanske det finns en load knapp ifall det finns om det inte finns är det bara att öppna cs så laddar den av sig själv men om du har load knapp så trycker du på load sen sätter du igång cs.

Det är en dll fil...

18 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

aha.... Ja men då är det nog nån stans i cstrike mappen men jag vet inte vilken jag kan kolla sen.

16 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

man blir INTE avsängd i flera år min syssling cheateade han varnade mig för att cheata efter det men att han cheatade ganska mycket efter ett tag blev han avstängd och han trodde att han skulle behöva vänta minst 1 år men han blev upplåst efter 3 veckor. det mästa man kan bli bannad är 6 månader (ett halvår)

näpp.står ej på alla. vissa står det inget på.men fler och fler får VAC märket och fuskare får det svårare

20 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget
↗ till inlägget

man blir INTE avsängd i flera år min syssling cheateade han varnade mig för att cheata efter det men att han cheatade ganska mycket efter ett tag blev han avstängd och han trodde att han skulle behöva vänta minst 1 år men han blev upplåst efter 3 veckor. det mästa man kan bli bannad är 6 månader (ett halvår)

Det står på dom som har det aktiverat, dom som inte har det står de inte på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in