HackerMattsson Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Tjena. Sitter här o lirar Hitman Contracts. Är på banan "Slaying a Dragon" och försöker med att ta på mig trädgårdsmästarkläderna och ta med mig råttgiftet in i parken. Men när jag kommer in i parken och väntat på att dem ska gå iväg bakom hörnet och jag smyger fram till teet och ska förgifta det så är det ALLTID någon som ser mig! Har läst flera guider som säger att man ska göra på precis det sätt som jag gjort och att man ska kolla så ingen tittar, så gör jag men likt förbannat så får jag "Cover blown" och de två japanerna sticker illa kvickt. Finns det någon vänlig själ därute som vet ett sätt att klara den banan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Använd snipern idin väska. När du börjar banan går du ut ur gränden o sen går du till vänster. Följ muren tills du hittar en trappao där uppe ska du använda din sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.