gangsta_killer Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja som rubriken lyder: stäng aldrig av spelet när du sparar! Jag gjorde misstaget igår när jag var lite för hastig när jag höll på å sparade å skulle avsluta, "råkade" stänga av mitt i sparningen :visslar: , och nu är hela spelet raderat! :( Så nu väntar ett långt spelande för att jag ska komma tillbaks till nivån jag var på! Tänkte bara varna för det så att ingen annan gör misstaget, inte så kul å behöva köra om hela spelet när man kämpat så! :angry: //Gangsta_killer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Gjorde samma misstag, hade kanske bara gjort en 15 uppdrag men det är ju aldrig kul å få spela om alltihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 de e ungefär så som man tröttnar på spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 men det vet man ju redan, det står ju i manualer och ofta en varningstext när man sparar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag har fuskat förr på GTA: SA & därefter kraschade sparfilen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Inte roligt. Har aldrig hänt mig. Varför starta en tråd? Det står ju att man inte ska dra ut kontrollen,stänga av eller starta om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det står dessuomt och att man aldrig ska spara när man har fuskat. Ämnet: Ifall den håller på att spara, och du tar ut memory card, hur tror du att den ska sparas då, alltså hur kan man göra sådana misstag? ( Ta inte åt er ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag har också gjort det.Hade typ gjort 50 uppdrag(blev så j*vla arg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 gjorde as många uppdrag förut men jag sparade och sen råkade jag stänga av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 hände mig när jag spelade gta:vc :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Varför skapa en tråd om de,jag visste redan de för mycket länge sedan! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Varför skapa en tråd om de,jag visste redan de för mycket länge sedan! ;) :gitarr: Off - Topic: Du kanske visste det, men alla gör inte det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg