Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) Finns det någon sida där man kan ladda ner musik gratis som här? http://www.newgrounds.com/audio Redigerat 9 April 2006 av Miglot af eraon Citera
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 har du mediaspelaren så kan du klicka på knappen "Guide". Där finns en sökruta för musiklåtar & Filmklipp, Sök på nått och du får fram olika många sökresultat beroende på vad du söker på. Tryck på vilken kvalitet du vill ha på låten och låt den ladda färdigt. Sen kan du trycka på arkiv längst upp i hörnet och klicka "spara som". Där har du din låt gratis lagligt och snabbt. Citera
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 Ja det lär ju inte gå, Winamp det gamla vraket ^^ Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Men i media blayer laddar man ju inte ner så man kan lyssna när man inte har internet uppkopplat. Jag vill kunna laddaner. Citera
Hackr Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Ja, men som outside sa så går det att "ladda ner" låtar i Windows Media Player genom att spara låtarna då dem är färdigladdade... Citera
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Jag vet en sida som är gratis och laglig tror jag men ja är inte säker så skicka ett PM till mejj så kan du få veta den sida...Finns dock inte överflöd av musik på den sidan. Citera
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 kollade yourmp3, ganska bra faktiskt snabbt också Citera
cola Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 frizon.info e ganska bra svensk hiphop Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.