Jimpa_93 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag måste ha hjälp! vilket guild wars ska ja köpa? det finns ju "special edidtion" o sont o vanliga med men vilket ska ja köpa? ja har kollat upp lite priser o dom kosta ungefer lika mycke. tack på förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 i special får du ju en massa extra saker till, så skiljer det ej mycket så hade jag tagit det.. men snart så kommer factions med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 men asso onlineläget, är det non skilnad på vilket spel man köper då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 tror inte det men kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 den ända skilnaden är att i special special edidtion får man med en skiva med massa låtar som är med i guild wars och en karta+en elite skill men jag tycker att du ska köpa special edidtion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) ok....tack men vad er factions då? Redigerat 12 Mars 2006 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ett nytt expansion som kommer 28/4-06.. det kommer kosta ca 399 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 en uppgradering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok borde ja vänta på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Nej köp Guild Wars nu sen Köp Factions när det kommer ut så hinner du lära dig lite! Btw: Jag har Guild Wars och det är jätte kul spel, rekomenderar det varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) ja ska åka o köpa det nu =)=)=)=) hoppas verkligen att det er bra annars du henke.... :evil: :evil: ;) och om nån har lust att lära mig lite lr har en svensk guid till det kan ni gärna "msn:a" mig...tack på förhand =) msn: [email protected] jahapp....nu er ja hemma igen UTAN SPEL....riktit besviken på affären (coop) dom höll på att bygga om just presis där spelen stog så dom hade troligtvis inte plockar fram nå nya spel...(åkte till coop för att det var det närmaste ica eftersom vi skulle handla mat...) o ja oskar inte åka ner till city ida så ja tar det efter skolan i morrn men ni får fortfarande "hjälpa mig" genom msn lr här=) Redigerat 12 Mars 2006 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 köp inte factions, e det en expansion så kommer du behöva orginal-guildwars skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.