Arie Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 hej..alla där ute..jag har fasnat på gun. jag ska döda prästen i gun nu..men han får bara mer liv när jag har skjutit han lite så får han fullt igen..vart ska jag skjuta han vilket vapen ska man använda..vilket är bäst och så?? svara gärna om in har dödat han lr om in vet hur man dödar han..för jag klarar det inte allså...///////// Arie tack så mkt för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Om de e han som har en häst me fet armor, så ska du bara sikta på huvet me de nya geväret man får precis före man möter prästen. Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arie Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 tack..tack så mkt det ska jag försöka med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak.t75 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 med vad? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.