?????????? Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Asså när ja kör arbetsliv så sticker personalen hem hela tidn.... Å när ja ber de vara värdar i restaurangen så placerar de inte nån... de står bara å pratar i telefon :/ ska det vara så lr är det en bugg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det lät väldigt konstigt måste jag säga, men det är säkert en bugg som du säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det lät väldigt konstigt måste jag säga, men det är säkert en bugg som du säger. åh.... okej :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 eller så är personalen värdelös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 låter kul :P all personal sticker hem, dom kanske inte gilllar dig men vad vet jag? jag har ju inte spelet än :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Asså när ja kör arbetsliv så sticker personalen hem hela tidn.... Å när ja ber de vara värdar i restaurangen så placerar de inte nån... de står bara å pratar i telefon :/ ska det vara så lr är det en bugg? Jag tror inte att det är en bugg. Att dom bara pratar i tellefån det gör mina också. Då ska ju först dina gäster komma fram till den som pratar i tellefån och be om placering. Och dom som står i köker har kanske inte fått någon bestälning än. Eller så kan det vara en bugg som allahär skriver men försök med att ha tålamod och vänta en stund. :visslar: Det kan också vara så att arbetarna går hem bara för att dom säger uppsig eller att deras mätare åvanför huvodet blir röd. Ge dom rast lite då och då. Redigerat 11 April 2006 av Karrys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 avskeda dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Avskeda och skaffa nya :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Har du köpt en öppet/stängt- skylt? Man måste man annars vet de inget..:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 asså de e lixom glada... de klagar inte eller nått de går bara hem sådär utan anledning xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg