Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det äger jag kör vm allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jaj slösade skit mycket pengar på pokemon när jag var typ...9-10 år Mådde skit dåligt efter att ha slösat så mycket på några skitiga kort, så nu är jag "Anti asiatiska kort" men annars är det ganska underhållande att titta på den teckande serien på TV.... 0.00kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag har en kompis som har lagt ner ca 2500-3000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 shit 129 spänn för ett stort pack och 45 för ett litet han måste många kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.