Snooze Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Vill veta era lags historia. Hur ni fick det och varför ni använder just dem pokemonen. Hur ni tycker om det osv.. Håller på med en undersökning.
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Mitt lags historia?Ja,för det första undrar jag vad du ska ha undersökningen till.Men jo,här kommer TK's gamla Team historia på FireRed: Tja,det började när jag hade klarat Pokemon ligan.Jag ville fixa ett Johto team,ett som va bra.Jag började söka efter Pokemons,jag hittade några,sen så fixade jag ett bra team,så här var teamet: Togetic Piloswine Kingdra Tyranitar Scizor Jumpluff Efter ett tag så tyckte jag att Scizor & Jumpluff började bli lite tröttsamma.Så jag bestämmde mig för ett annat team.Jag sökte,och hittade till slut två Pokemons som var värda att pröva.Så här blev mitt team då: Togetic Piloswine Kingdra Tyranitar Espeon Hitmontop Sen idag bytte jag faktiskt ut min Hitmontop p.g.a att den var för dålig för mig och bytte ut den mot Steelix.Så då blev mitt team så här: Togetic lv 100 Piloswine lv 100 Kingdra lv 100 Tyranitar lv 100 Espeon lv 100 Steelix lv 62 Ja,träna på.Fångade den i level 48,bara att kämpa på. =/
Snooze Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2006 K låter bra. Använde du ingen pokemon som du fick från början? Eftersom det är väldigt få människor som gör det.
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Nej,jag orkar inte med dem dåliga.De var ett dåligt lag tyckte jag.
Snooze Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Okey. Utan du sökte ett roligare lag :P Förstår dig. Skapade precis ett nytt lag på emerald.. Mitt tävlings lag får vila lite i boxen ^^ Bara jotho/Kanto pokemon x) Redigerat 12 Mars 2006 av Snooze
Rekommendera inlägg