alex92ek Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag håller på att spela the urbz - sims in the city. och jag har fått ett uppdrag när jag ska göra nått taskigt på några personer jag ska märka nylle menj ag har glömt på vilka jag ska göra det jag kom ihåg neo-mange men jag vet inte vilka dom andra är. HJÄLP!!!!! <_< jag vet att spelet är gammalt men jag tycker om the sims 2 på pc + jag gillar alla the sims spel jag tycker bara att det är skiit kul men jag skulle så gärna vilja ha svar på min fråga. :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 se på dina medelanden och där så borde det stå om du har märkt nylle på dom än så då vet du det(vilka du ska märka nylle på) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex92ek Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 se på dina medelanden och där så borde det stå om du har märkt nylle på dom än så då vet du det(vilka du ska märka nylle på) :) men jag har inte fått nått mess om att jag har märkt nylle då vad ska jag göra då?? har nästan klarat hela spelet har kommit till daruius takvåning men har inte gjort alla jobben ......:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 hmm konstigt det får alltid jag men försök med att vänta tills du får ett mess om det inte funkar så vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg