Putside Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ja om man köper ett omröstningskort för 800 fm innebär det då att man bara kan skapa en omröstning eller kan man skapa flera stycken ? Alltså har man kvar kortet om man vill göra en till omrösting ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag är inte säker, men av egna källor vet jag att det borde vara 1 omröstning. Sen försvinner kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ja om man köper ett omröstningskort för 800 fm innebär det då att man bara kan skapa en omröstning eller kan man skapa flera stycken ? Alltså har man kvar kortet om man vill göra en till omrösting ? du kan bara skapa en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 man kan bara skapa en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Okej då vet jag, tråden kan härmed låsas //Låst//Esca~ Redigerat 13 Mars 2006 av Escaflowne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg