kirk Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 jag har en machamp i lv 54 men han har 61 i speed vilka ska jag träna mot? och min swampert i 55 har och så dålig speed hjälp mig!!
lizem Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 för att få upp speed ska du träna mot Zubat/Golbat i Cave Of Origin! hoppas du lyckas ;)
Snooze Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 Möt svaga snabba pokemon som zubat i en låg lv.. då får du mer EV ^^
kirk Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2006 ok tack men nu tränar jag en houndour på lv5 vill att den ska få defense var ska jag träna? skriv järna var jag ska träna den när den ä i högre level också :D
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Oj oj oj,det var det idiotiskaste någon har skrivit i Pokemon forumet.... -.-' Redigerat 15 Mars 2006 av Tomatketchup
LiQuiDe Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 var kan jag träna min butterfree så den får mer i attack...?
Greyform Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 var kan jag träna min butterfree så den får mer i attack...? Som någon lite högre upp skrev, mot en pokémon xD Näe, men jag ska väl svara på din fråga. Rekommenderade pkmn som ger EV på atk: Ekans/Arbok Paras/Parasect Mankey/Primape Machop Bellsprout Krabby... Rekommenderbart att du tränar mot underutvecklingarna, dom är lättast och du får inte lika mycket exp av dom som du får av överutvecklingarna. Du får mer EV-points per level. Beroende på vilken level din Butterfree är på förstås. Orkar inte skriva mer... Föressten, glömde nästan, du får ett EV-point på Atk av Deoyxos också :D Lycka till ;)
Overraild Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Skrivet 17 Mars 2006 Ähum...Kirk har nog Emerald (eller har du, Kirk?). Det där är FR/LG-Pokémon. Snooze: Man möter inte Torkoals och Koffings i Mt.Pyre. Det gör man i Fiery Path.
Rekommendera inlägg