DOG_Cool Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Har Ni Gjort Nåt Vapen...... Adda Mig På Hotmail.. Och Skicka Dom Över Melj Min Hotmail: [email protected] Men Ni Som inte Har Gjort Vapen... Vad Tycker Ni Om Garry's Mod?? Jag Tycker Det Är Ass Kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Garry's mod är lite sjukt, men samtidigt roligt. Dock så är vissa bilder lite väl "överdrivna". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Garry's mod är lite sjukt, men samtidigt roligt. Dock så är vissa bilder lite väl "överdrivna". Vadå bilder??????? Spelet går ut på att bygga och rollspela och ha kul, typ köra egna fordon, bygga hissar, baser, leka kurragöma, leka kull, bygga till toppen av berget, bygga broar och komma längst, göra flygplan, flyga, ha tävlingar, ha ett race med en melon. "Det kan också andvändas till att göra serier med bilder" Bara så ni vet... .:Spelet:. rockar B) :rambo: Redigerat 15 Mars 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 hur kan man få garry's mod 9??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 hur kan man få garry's mod 9??? http://www.download.com/Half-Life-2-Garry-...tml?tag=lst-0-1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 TACK TACK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 No porblem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag tycker Garry's Mod 9 äger jag ska installera Half Life 2 nu o sen Garrys Mod 9... för jag vill testa =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Hur vet du att det äger när du ska testa det nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg