en gång satte vi o jobbade med matte tror det var i fyran eller femman! så hade jag gaser så ja tänkte inte på vad ja skulle gö men så släppte jag den! tyckte det var pinsamt men det låtte typ nåt så här piiiiiiiit men ja tyckte att det hörde över hela klassrummet! PS gjorde diagnos!
---------------------------------------------------------------------------------------
en gång i sexan så skulle jag skriva ut nåt men då tog ja ett papper som inte var helt så lägde jag det och den skulle precis skriva ut men då fastnade den pappret då tänkte jag f*n allså ! va ska ja gö nu då! men lyckades i alla fall ta bort pappret därifrån men inte hela precis! en bit sates kvar där men kunde inte gö nåt åt det!.. ingen såg men bara två tre stycken som dom bara sa vad gör du? ja sa nä inget skulle bara skriva ut ett papper med en text men då blev pappret konstigt o gick sönder :bah: så!
---------------------------------------------------------------------------------------
en gång så spelade andra fotboll då kom det en t*nt typ 14-16 år kille o sköt precis bakom mitt huvud! ja tänkte att det gjorde on som f*n men tålde det! men ramlade också! var också pinsamt! tjejer kollade också! :(
----------------------------------------------------------------------------------------
en gång innan vi skulle sluta i gympan allså i sexan så skulle ja ta av mina skor men ena satt fats och tog i lite men plötsligt utan att märka släppte jag en bomb prtht ! de hördes i hela gympa salen! alla sa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va äckligt! men då sa en nä men asså han tog bara av sina skor ni vet mot marken så det låter så bara! men ja fes faktist och det var pinsamt!
-----------------------------------------------------------------------------------------
en gång i femman så hade ja flyttat som ny i ödeshög hade ledigt måndan o tisdan men onsdagen börja ja i skolan! så skulle ja träffa min nya lärare! och min lillebror o syster väntade också! när min lillasyster hade gått efter nåra minuter kom min nya fröken och då helt plötsligt kom alla tjejer i den klassen jag hade då men inga killar alls! tyckte det var pinsamt! tänk alla tjejer stod utanför bara för att se mig! men sen efter vi hade ätit lunch så kom två tjejer i min klass o fråga om ja ville bli ihop me en annan tjej i min klass då sa ja kanske men dom sa men ja eller nej men ja sa kanske :angry: ! dom två tjejerna frågade hela tiden har du sagt ja eller nej i en vecka men efter den veckan som gått sa ja nej! orkade lyssna på dom när dom yjatade men första dagen i alla fall känns det pinsamt att det är nån som frågar om ja vill bli ihop första dagen ! men varje gång satte dom snygga tjejerna som ja tyckte då på ett bord och fråga om ja ville sitta men sa nej för det var pinsamt! också! heh de va den gången ja bodde där då! :P
-----------------------------------------------------------------------------------------