XabeR Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jo man kan väll få den blåa dräkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 När man har varvat spelet 2-3 gånger så får man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 japp det var det jag trodde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 kan man ha en blå dräkt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jo man kan väll få den blåa dräkten men den blåa är väll pyamasen =? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Fråga inte mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Är spelet kul? Jag bara undrade. Vad får man göra i sånna fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Som vanliga zelda spel rädda zelda besegra ganondorf och så vidare men det är inte allt på TheWindWaker ska man segla över hav komma till o lika öar och så kalart döda bossar :D :D Ps.Det fins mycke mer att göra och en sak till det är kul och jag får inte glöma att man får med N64 spelet Ocarina of time och det är också kul. Ds :) Man får med oot bara det kostar ingen ting. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 man ska rädda sin syster från ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Oj det glömde jag hehe :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Man får inte alls extra skivan.Det var om man var en av dom första att köpa TWW eller om man hade förhandsbokat det som jag. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Hur mycket kostar Zelda the windwaker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg