Zelda Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Mitt Legend Of Zekda The Wind Waker kostade ungefär 549kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min brorsa har den röda och jag har piamasen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 man får ju master quest och orclina of time (men värför fanns inte master quest i sverige från hela början) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min brorsa har den röda och jag har piamasen. Röda vad då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min brorsa har den röda och jag har piamasen. Röda vad då??? och vadå för piamasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Har du zelda eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 ne tycker inte om de så mycke men de e ganska okey å spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 det verkar ganska kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 har du det eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Nej, det har jag inte. Men jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Ja det har jag, min brorsa har varvat spelet några gånger och fått den röda dräkten och jag har den osynliga dräkten och då syns piamasen aså kallar jag det piamas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 coolt me en osynlig.. men hur ser den röda ut e den som den gröna fast röd?? =? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg