Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Narnia

Rekommendera inlägg

Jag har ett problem. Igår så fick jag reda på att jag vunnit ett PlayStation2

och med följde Narnia med som spel. Jag märkte att man kunde spela två så

jag och min brorsa spelade tillsammans. Vi kom enda till bäverdammen men där skulle man möta trollet. Trollet tar bävern och då ska Lucy hoppa upp med fyrkant

för att trollet ska släppa bävern men då tar den Lucy istället och då är det Edmunds tur att hoppa upp och sen Peters. När alla utom Susan är där uppe kan trollet inte attackera och då ska Susan slå trollet för då förlorar den liv mycket lättare eftersom den inte kan skydda sig. Men till slut så slänger trollet av barnen

och när Lucy hoppar upp igen så skjuter en dvärg av henne från axlarna på trollet alltså ska Susan skjuta ner dem båda dvärgarna med sin pilbåge. Man klarar det men sen så kan inte Lucy hoppa upp och till slut dör man. Det visas en bild på det barn som ska hoppa upp men det gör det aldrig när Susan har skjutit ner dvärgarna. Nån som har haft samma problem? Om ni löste det så HUR gjorde ni det?

Hjälp behövs för jag och min brorsa har försökt typ en miljon gånger

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

OK! Nu behöver jag inte hjälp med trollet längre men vi kan inte klara dvärgen som vaktar Edmund. Den är hur säger man...SKITSVÅR! Den dödar en på en gång. Man är Edmund och Peter.

HELP!!! :cry:

Redigerat av johanna961
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK! Nu behöver jag inte hjälp med trollet längre men vi kan inte klara dvärgen som vaktar Edmund. Den är hur säger man...SKITSVÅR! Den dödar en på en gång. Man är Edmund och Peter.

den är lätt du ska först springa runt tills han stannar vid trädet då ska du slå fyrkant så han fastnar och då reckomenderar jag att du gör lejonklo obs va peter hela tiden vill du veta mer om banan pm mig MVH viperhuggorm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men man kan ju typ inte styra åt vilket håll man ska göra lejonklon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok! Nu blev det ett annat problem. Banan efter Rädda Edmund, Följ Aslan, är jättesvår när man ska smyga sig förbi kentaurerna. Help!

Help! PLEASE :unsure:

har du spelat med susans flöjt mot dom för under lådorna finns en sån där ton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...